Kirjeldus
LiftRunner C-raamid on loodud eri tüüpi ja mõõtmetes kärudele kandevõimega kuni 1600 kg. C-raamid sobivad ideaalselt välitingimustes kasutamiseks tänu superelastsetele rehvidele, mis kompenseerivad maapinna ebatasasusi. Raamid võivad olla ka tsingitud või varustatud varikatusega. Juhtimine edastatakse roolist kõikidele ratastele, mis tagab mitte ainult suunastabiilsuse suurel kiirusel, pidurdamise ja kurvimanöövrite puhul, vaid ka selle, et raamid püsivad stabiilsed ka järskude juhtimisnurkade korral. C-raamid on varustatud paindlike torkidega, mida saab hõlpsasti kohandada mis tahes käru suurusega. Kärud lükatakse C-raami sisse ja kinnitatakse automaatse mehhanismiga.
Neid saab laadida vasakult või paremalt, sõltuvalt laadimissuunast. C-raamidesse paigutatud kärud lukustatakse mehhanismi abil automaatselt ja tõstetakse üles, kui juht asub pukseerivale tõstukile (seisuplatvormiga tõstuk) või aktiveerib lüliti (istmega tõstuk). Tõsteenergia saadakse hüdrauliliselt üle pukseeriva tõstuki või autonoomselt üle raami. Kui juht vedavast sõidukist lahkub, lastakse raamid automaatselt alla ja kärud võib eemaldada. Käru ühendatakse lahti jalapedaali abil ja selle võib eemaldada vaevata, ilma selga pingutamata.
JÕUD
- Suur kandevõime ja madal omakaal: C-raami kandevõime on kuni 1600 kg
- Tõhus materjali transport: kõrge käitlemisvõimekus kokkuühendatud transpordi abil
- Individuaalne kasutamine: C-raamid võimaldavad eri tüüpides ja mõõtudes lastikandurite transporti. Teostatav on ka kuni kolme käru üheaegne ühendamine
TÄPSUS
- Alati teel: C-raamidega LiftRunner on suurepärase suunastabiilsusega ka suurel kiirusel, pidurdamisel ja käänakutel
- Maksimaalne paindlikkus: kahepoolne laadimine ja mahalaadimine ilma lahti haakimata võimaldab kahe erinevat tüüpi tootmisliini varustamist ühe sõiduga
- Sobib ideaalselt välitingimustes kasutamiseks: Superelastsed rehvid kompenseerivad maapinna ebatasasusi
ERGONOOMIKA
- Kasutajasõbralik: kärud on kergesti raamidesse lükatavad
- Kerge käsitleda: tänu spetsiaalselt välja töötatud lahtihaakimissüsteemile ja väga väiksele veeretakistusele on kärud eemaldatavad minimaalse vaevaga ja ilma selga pingutamata
- Optimaalne lasti käitlemine: B-, C- või E-raamide ja erinevat tüüpi kärude paindlik kombinatsioon – olenevalt nõuetest
KOMPAKTSUS
- Laovarude ja tootmislogistika ruumi vähenemine: suur kohaletoimetamise sagedus sünkroniseeritud tootmises ja logistikaprotsessides
- Maksimaalne paindlikkus: erinevate raamitüüpide kombinatsioon ühes järelveokisüsteemis tagab nõudluspõhise varustamise väikeste partiidega
- Ruumisäästev: väga väike pöörderaadius võimaldab kasutamist kitsastel aladel
TURVALISUS
- Minimaalne kahjustuste oht: automaatne turvamehhanism kärude sisselükkamisel
- Maksimaalne stabiilsus: Haagised püsivad stabiilsed ka järskude pöördenurkade korral
KESKKONNASÄÄSTLIKKUS
- Energiasääst: liikluse vähendamine vedude ühendamisega, mis väldib tühisõite
- Tööprotsessi läbipaistvus: materjalide üheaegne kohaletoomine ja laialijaotamine suurendab järelveoki kasutuse tõhusust
- Müra ja kulumine: kärud tõstetakse sõidu ajal üles, mistõttu kontakt maapinnaga puudub