Kirjeldus
Innovatiivne tehnoloogia ja nutikas modulaarsus: STILL MX-X kitsa riiulivahe tõstuk (Man-up) seab standardid jõudlusele ja kasutajasõbralikkusele. Olles loodud mistahes väljakutsega optimaalselt toime tulema, iseloomustavad MX-X-i jõudluspaketid igale kasutusprofiilile. Nõnda on tõstuk kohandatud täpselt teie individuaalsetele vajadustele – alates mõõtmetest kuni tehniliste omadusteni. Tähelepanu on kasutajal: ruumikas ja paindlikult kohandatav juhikabiin, intuitiivsed juhtseadmed ja nutikad abisüsteemid võimaldavad turvalist, mugavat ja tõhusat tööd kogu vahetuse jooksul.
Sõidukiirus kuni 14 km/h, tõstekõrgus kuni 18 meetrit ja turu kõrgeim jääktõstevõime teevad MX-X-st tihendatud ladude maailmas võimekuse tšempioni. Kui aktiivne lasti stabiliseerimissüsteem (ALS) lühendab ladustamis- ja väljavõtuprotsesse kuni 5 %, siis revolverpea mehhanism lubab veelgi lühemaid komplekteerimisvahemaid. Tänu täielikult ühte sulatatud lisatõstukile iseloomustab MX-X-i maksimaalne stabiilsus kogu selle kasutusajal. STILL MX-X kõrged tellimuste komplekteerimistõstukid on individuaalselt seadistatavad vastavalt teie nõuetele ja tekitavad oma suurepärase funktsionaalsusega teis kindlasti tundevärinaid.
Lihtne
- Intuitiivne sõiduki mõistmine, samuti turvaline ja ergonoomiline töö tänu kompaktsele värvilise ekraaniga, visuaalsete juhiste ja eelistuste individuaalse defineerimisega juhtpaneelile
- Juhikabiini kohandatud ja optimaalse ruumikasutusega kujundus koos multifunktsionaalsete käepidemete ja juhi panipaigas asuvate hoidikutega väikeste lastialuste kinnitamiseks
- Ergonoomiline tellimuste komplekteerimine: väike vahemaa juhikabiini ja koormakanduri vahel garanteerib optimaalse jõuülekande
Turvaline
- Kahekordne kaitse: sensoritega juhitav kahekäetöö ja akuluku elektrooniline jälgimine tagavad ohutuse tööl
- Juhikabiini põrutusi summutav põrand ja lastikülje pool asuv jalaruum tagavad kõrge kasutajamugavuse ja tervisekaitse
- Õnnetuste ennetamine Rescue Alarm, Safety Light ja valikulise iGo pilot turvafunktsiooniga: häiresüsteem reageerib tundlikult juhi tavatule käitumisele kitsastes vahekäikudes, valgustussüsteem parandab sõiduki nähtavust kolmandatele isikutele, ja jalgsi liikuvate töötajate kaitsesüsteem (PPE) ennetab ettevaatamatusest põhjustatud õnnetusi
- Endiselt kõrge võimekus endiselt madalal müratasemel: eriti vaiksete ajami- ja tõstukimootorite müra mõjutab juhti minimaalselt
Ühendatud
- Üheaegne tõrgete vähendamine ja läbilaskevõime suurendamine iGo navigeerimissüsteemi abil tagab automaatse lähenemise riiulile
- STILL neXXt fleet veebirakendus tagab tervikliku ülevaate kogu olulisest infost sõiduki kohta
- Kaubavoo optimeerimine ühenduse kaudu ettevõtte enda laohaldussüsteemiga (WMS) iGo navigatsiooniliidese abil
Jõuline
- Seadistatavad jõudluspaketid tagavad maksimaalse käitlusmahu. Lisaks on jõudluse suurendamiseks saadaval mitmesugused OptiSpeedi valikud, nt. aktiivne lasti stabiliseerimissüsteem (ALS) lükkamisfunktsiooni kasutamisel
- Maksimaalne ladustustihedus: tänu massiivsele šassiile on MX-X eriti kõrge jääktõstevõimega, suutes ladustada kõrgele ka rasket kaupa
- Eriti tõhus ruumikasutus tänu tõstekõrgusele enam kui 18 meetrit
- Ebatasaste põrandate mõju vähendamine ka kõrgetel sõidukiirustel tänu Active Floor Compensation (AFC) süsteemile – kulutõhus alternatiiv põranda remondile
- Absoluutne töökindlus: kasutatav erinevate 48- ja 80-voldiste akudega (plii ja liitium-ioon), ja seega tõeline jõujaam ka mitmevahetuselisel tööl
- Blue-Q efektiivsusrežiimi kasutades säästab MX-X nupuvajutusega ka energiat – kaotamata jõudluses
Paindlik
- Kohandatud kitsa riiulivahe tõstukid koos individuaalselt konfigureeritud sõidukimõõtmete ja kabiinivariantidega tagavad kõrge laotiheduse ja mitmekesise kasutamise, mis vastab kõikidele nõuetele
- Kõrge funktsionaalsus kaubale ligi pääsemisel: valikuline kallutatav külgbarjäär lihtsustab ergonoomilist ligipääsu kaubale kuni viimse ühikuni

Nagu sulgedel sõitmine: löögikaitsega kabiini põrand vabastab töötaja survest ja suur jalgpedaal võimaldab mugavat seismist.
Nutikas päästja hädaolukorras: kui kasutaja teostab ebatavalise toimingu, millega võib kaasneda vajadus meditsiinilise abi järele, kõlab kaastöötajate hoiatamiseks akustiline ja optiline hädasignaal.
Seade aeglustub sõidu ajal automaatselt, kui see läheneb vahekäigu lõppu. Selleks on viis erinevat võimalust:
- Kiiruse vähendamisega mõlemas vahekäigu otsas. On alati võimalik sõita maksimaalse kiirusega vahekäigu keskele. Alates vahekäigu lõpuala algusest vähendatakse kiirust 2,5 km/h peale.
- Absoluutse seiskamisega: kiiruse vähendamine vahekäigu lõpus ning kiiruse vähendamine ja absoluutne seiskamine suletud vahekäigu lõpus. Alati on võimalik sõita vahekäigu keskosa suunas maksimaalse kiirusega. Alates vahekäigu lõpuala algusest vähendatakse kiirust 2,5 km/h peale. Suletud vahekäigu lõpus aeglustatakse seade absoluutse peatusega kuni seiskumiseni. Positsioneerimisliikumine vahekäigu lõpu suunas on võimalik kinnitamisnupu abil.
- Peatusega mõlemas avatud vahekäigu otsas. Alati on võimalik sõita vahekäigu keskosa suunas maksimaalse kiirusega. Seade aeglustub peatumiseni alates vahekäigu lõpu tsoonide algusest. Meie tehnikud saavad seadistada parameetrid, et vabastus jätkaks sõitu vähendatud kiirusega 2,5 km/h vahekäigu lõpu suunas.
- Seiskamise ja absoluutse peatamisega: peatamine avatud vahekäigu lõpus ning peatamine ja absoluutne peatamine suletud vahekäigu lõpus. Sõitmine vahekäigu keskele on alati võimalik maksimaalse kiirusega. Seade aeglustub kuni peatumiseni alates käigu lõpu tsoonide algusest. Meie tehnikud saavad seadistada parameetrid, mille abil on võimalik jätkata sõitu vähendatud kiirusega 2,5 km/h vahekäigu lõpu suunas. Seade aeglustatakse suletud vahekäigu lõpus peatumiseni ja seejärel on võimalik positsioneerimisliikumine vahekäigu lõpu suunas kinnitamisnupuga.
- Absoluutse peatumisega suletud vahekäigu lõpus ja kiiruse vähendamisega avatud vahekäigu lõpus. Alati on võimalik sõita käigu keskele maksimaalse kiirusega. Alates vahekäigu lõpu tsoonide algusest aeglustub seade avatud vahekäigu lõpus 2,5 km/h ja peatub suletud vahekäigu lõpus. Seade antakse kinnitamisnupu abil luba sõidu jätkamiseks, et lahkuda vahekäigust maksimaalse kiirusega 2,5 km/h.